Contactgegevens Eerdmans Verzekeringen
In verband met de maatregelen rondom het Coronavirus kan het zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Mocht u telefonisch geen contact kunnen krijgen, verwijzen wij u graag naar ons contactformulier. Wij doen ons uiterste best om iedereen te woord te staan.
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag? Kijk dan eerst bij onze veelgestelde vragen. Hier vindt u per product de meest gestelde vragen.
Contactformulier
Bezoekadres
Graag op afspraak
Flevostraat 2a
8531 KS Lemmer
Postadres
Eerdmans verzekeringen
Postbus 130
8530 AC Lemmer
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Eerdmans Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Algemeen telefoonnummer
0514 56 36 55
Fax nummer
0514 56 36 81
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die deze zal behandelen. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Als de klacht door Eerdmans Verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u desgewenst terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).